Kontakt

Baza wiedzy

Sklep

Oferta

      @turbosnailturbo

      biuro@turbosnail.pl

   Google Maps

      +48 733 911 366

Kontakt

Uwaga! Doskonale wiemy, że turbosprężarki mogą być trochę po...problematyczne, dlatego nie krępuj się 😉

Śmiało dzwoń i pytaj! 

 

Z przyjemnością porozmawiamy, podpowiemy i dobierzemy turbosprężarkę odpowiednią do Twojego budżetu i samochodu.

Skontaktuj się z nami 

Dowiedz się więcej 

Odwieczny dylemat - nowa czy używana turbosprężarka? Widzę jak często i ciężko jest Wam podjąć te decyzje 🤯 

Plusy i minusy zakupu używanej turbosprężarki

Dzięki udziałowi w targach Rematec, poszerzyliśmy naszą wiedzę na temat regeneracji i turbosprężarek

Turbo Snail, targi Rematec 2023 w Holandii!

Dowiedz się więcej 

Profilaktycznie warto przypominać Wam o takich podstawach - jak mówił polski wieszcz "lepiej zapobiegać niż leczyć"

Jak dbać o nową turbosprężarkę?

Od przybytku głowa nie boli - szczególnie jeżeli chodzi o wiedzę, zapoznaj się z naszymi artykułami ze świata turbosprężarek!

To może Cie zainteresować!

Krok 1: Demontaż Kolektora Żeliwnego

Na początek, przystępujemy do demontażu kolektora żeliwnego, który jest połączony z turbosprężarką.

 

Krok 2: Usuwanie Spawu na Cięgnie West Gate

Za pomocą szlifierki ostrożnie usuwamy spaw na cięgnie wężyka west gate.

 

Krok 3: Zaznaczenie Pozycji Dźwigni

Zanim przystąpimy do dalszych czynności, zaznaczamy aktualną pozycję dźwigni. Jest to kluczowe, aby później móc dokładnie ustawić nową klapkę w tej samej pozycji.

 

Krok 4: Usunięcie Starej Tulejki i Klapki West Gate

Teraz przystępujemy do usunięcia starej tulejki oraz klapki west gate, dokładnie usuwając wszystkie elementy, które mają zostać wymienione.

 

Krok 5: Montaż Nowej Tulei i Klapki TURBO SNAIL

Po usunięciu starych elementów montujemy nową tuleję wraz z klapką TURBO SNAIL. Upewnij się, że wszystkie elementy są dobrze dopasowane.

 

Krok 6: Ustawienie Dźwigni

Następnie ustawiamy dźwignię w odpowiedniej pozycji, zgodnie z wcześniej zaznaczonym ustawieniem. Dokładność w tym kroku jest bardzo ważna dla prawidłowego działania systemu.

 

Krok 7: Spawanie Metodą TIG

W kolejnym kroku przystępujemy do spawania metodą TIG. Upewnij się, że wszystkie spawy są wykonane prawidłowo i trwale.

 

Krok 8: Montaż Kolektora i Turbosprężarki

Po zakończeniu spawania montujemy z powrotem kolektor wraz z turbosprężarką. Upewnij się, że wszystkie śruby są dobrze dokręcone.

 

Krok 9: Test i Kalibracja West Gate

Na koniec przystępujemy do testu i kalibracji west gate na maszynie Cimat Expert. Dokładnie sprawdzamy, czy wszystko działa poprawnie i czy nowa klapka jest prawidłowo zamontowana.

 

Pamiętaj, że każda z tych czynności wymaga precyzji i odpowiednich narzędzi, aby zapewnić długotrwałe i bezawaryjne działanie systemu turbosprężarki.

Dowiedz się, jak precyzyjnie i bezpiecznie przeprowadzić wymianę, korzystając z naszego przewodnika!

W tym artykule szczegółowo opisujemy proces wymiany klapki west gate za pomocą zestawu naprawczego TURBO SNAIL. Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez demontaż, montaż nowych elementów i kalibrację, aby zapewnić prawidłowe działanie turbosprężarki. Dodatkowo znajdziesz tutaj film instruktażowy, który ułatwi Ci samodzielne wykonanie naprawy.

Wymiana Klapki Zestawem Naprawczym TURBO SNAIL - Kompletny Przewodnik

Wymiana Klapki Turbosprężarki Zestawem Naprawczym TURBO SNAIL

Baza wiedzy

Współpraca

Kontakt

Oferta

Nawigacja

Polityka prywatności

Dostawa i płatność

biuro@turbosnail.pl

Niemczańska 2,

58-231 Przerzeczyn-Zdrój

+48 733 911 366

Zestawy naprawcze

Regulamin sklepu

wykonanie Studio Chepri 2023 - 2024

W Turbo Snail sprzedajemy turbosprężarki nowe, używane i zregenerowane. A także części do turbosprężarek.

Kontakt

Sklep