Uwaga! Doskonale wiemy, że turbosprężarki mogą być trochę po...problematyczne, dlatego nie krępuj się 😉
Śmiało dzwoń i pytaj!
Z przyjemnością porozmawiamy, podpowiemy i dobierzemy turbosprężarkę odpowiednią do Twojego budżetu i samochodu.
Odwieczny dylemat - nowa czy używana turbosprężarka? Widzę jak często i ciężko jest Wam podjąć te decyzje 🤯
Dzięki udziałowi w targach Rematec, poszerzyliśmy naszą wiedzę na temat regeneracji i turbosprężarek
Profilaktycznie warto przypominać Wam o takich podstawach - jak mówił polski wieszcz "lepiej zapobiegać niż leczyć"
Od przybytku głowa nie boli - szczególnie jeżeli chodzi o wiedzę, zapoznaj się z naszymi artykułami ze świata turbosprężarek!
Krok 1: Demontaż Kolektora Żeliwnego
Na początek, przystępujemy do demontażu kolektora żeliwnego, który jest połączony z turbosprężarką.
Krok 2: Usuwanie Spawu na Cięgnie West Gate
Za pomocą szlifierki ostrożnie usuwamy spaw na cięgnie wężyka west gate.
Krok 3: Zaznaczenie Pozycji Dźwigni
Zanim przystąpimy do dalszych czynności, zaznaczamy aktualną pozycję dźwigni. Jest to kluczowe, aby później móc dokładnie ustawić nową klapkę w tej samej pozycji.
Krok 4: Usunięcie Starej Tulejki i Klapki West Gate
Teraz przystępujemy do usunięcia starej tulejki oraz klapki west gate, dokładnie usuwając wszystkie elementy, które mają zostać wymienione.
Krok 5: Montaż Nowej Tulei i Klapki TURBO SNAIL
Po usunięciu starych elementów montujemy nową tuleję wraz z klapką TURBO SNAIL. Upewnij się, że wszystkie elementy są dobrze dopasowane.
Krok 6: Ustawienie Dźwigni
Następnie ustawiamy dźwignię w odpowiedniej pozycji, zgodnie z wcześniej zaznaczonym ustawieniem. Dokładność w tym kroku jest bardzo ważna dla prawidłowego działania systemu.
Krok 7: Spawanie Metodą TIG
W kolejnym kroku przystępujemy do spawania metodą TIG. Upewnij się, że wszystkie spawy są wykonane prawidłowo i trwale.
Krok 8: Montaż Kolektora i Turbosprężarki
Po zakończeniu spawania montujemy z powrotem kolektor wraz z turbosprężarką. Upewnij się, że wszystkie śruby są dobrze dokręcone.
Krok 9: Test i Kalibracja West Gate
Na koniec przystępujemy do testu i kalibracji west gate na maszynie Cimat Expert. Dokładnie sprawdzamy, czy wszystko działa poprawnie i czy nowa klapka jest prawidłowo zamontowana.
Pamiętaj, że każda z tych czynności wymaga precyzji i odpowiednich narzędzi, aby zapewnić długotrwałe i bezawaryjne działanie systemu turbosprężarki.
Dowiedz się, jak precyzyjnie i bezpiecznie przeprowadzić wymianę, korzystając z naszego przewodnika!
W tym artykule szczegółowo opisujemy proces wymiany klapki west gate za pomocą zestawu naprawczego TURBO SNAIL. Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez demontaż, montaż nowych elementów i kalibrację, aby zapewnić prawidłowe działanie turbosprężarki. Dodatkowo znajdziesz tutaj film instruktażowy, który ułatwi Ci samodzielne wykonanie naprawy.
Nawigacja
wykonanie Studio Chepri 2023 - 2024
W Turbo Snail sprzedajemy turbosprężarki nowe, używane i zregenerowane. A także części do turbosprężarek.
Kontakt
Sklep